У роботі розглядаються теоретичні аспекти система стимулювання праці персоналу, а саме, визначено поняття стимулювання, а також розглянуто методи стимулювання на підприємстві.
Проаналізовано показники, які характеризують діяльність підприємства, його загальний фінансово-економічний стан.
Запропоновано програму лояльності для працівників підприємства та зменшення навантаження працівників виконання робіт за допомогою впровадження одного аналітика по ринку та одного маркетолога, делегування обов’язків та отримання більш якісної роботи завдяки переключення уваги вже існуючих працівників лише на аналіз підприємства.
Author analysis. The work considers the theoretical aspects system for labor stimulation of staff, namely term of stimulation, is defined, and also methods of stimulation at the company are considered.
The indicators that characterize the enterprise activity and its general financial and economic condition are analyzed.
A loyalty program for the company's employees and a reducing the workloads of the employees, performing the work by implementation of one market analyst and one marketer, delegating responsibilities and obtaining better work due to switching the attention of existing employees only to the analysis of the company are proposed.