У роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власного бізнесу в Україні в сфері кур’єрських послуг; розглянуто загальну концепцію відкриття служби з надання кур’єрських послуг, досліджуються нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у даній сфері.
Проаналізовано конкурентне середовище у сфері кур’єрських послуг та визначені внутрішні конкурентні переваги новостворюваного бізнесу. Сформовано стартові та поточні витрати за проектом.
Визначено доходи та прибуток від реалізації послуг, розраховано показники ефективності проекту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проекту та шляхи їхньої мінімізації.
The work deals with the theoretical principles of starting one's own business in the field of courier services; the general concept of opening a courier service is considered, the regulatory and legal regulation of entrepreneurial activity in Ukraine in this field is studied.
The competitive environment in the field of courier services was analyzed and the internal competitive advantages of the newly created business were determined. Initial and current costs for the project have been formed.
Revenues and profits from the implementation of services were determined, project performance indicators were calculated, possible risks of project implementation and ways of their minimization were characterized.