У роботі розглядаються теоретичні основи комплексу маркетингу банку, його
сутність, принципи та функції, досліджена специфіка маркетингової діяльності банку та
комплекс елементів маркетингу, визначені класичні підходи до розробки комплексу
маркетингу банку.
Проаналізовано комплекс маркетингу банку в умовах ризику та невизначеності,
зроблений аналіз структури і комплексу маркетингу банку у сегменті
корпоративного та роздрібного бізнесу; оцінений продуктовий ряд та асортиментна
політика банку; досліджені основні напрямки комунікаційної політики та інтернет комунікації банку.
Запропоновано основні напрями розвитку комплексу маркетингу в умовах
кризового ринку, зроблено дослідження ефективності комплексу маркетингу за
його складовими елементами; зроблена оцінка впливу факторів маркетингових витрат
на прибутковість діяльності банку.
The work examines the theoretical foundations of the bank's marketing complex, its
essence, principles and functions, investigates the specifics of the bank's marketing activity and
the complex of marketing parts, and defines classical approaches to the development of the
bank's marketing complex.
The bank's marketing complex in conditions of risk and uncertainty was analyzed, the
structure and the bank's marketing complex were analyzed in the corporate and retail business
segment; evaluated product line and assortment policy of the bank; the main directions of the
bank's communication policy and internet communication were investigated.
The main directions of the development of the marketing complex in the conditions of the
crisis market are proposed, a study of the effectiveness of the marketing complex by its
constituent elements is carried out; an assessment of the impact of factors of marketing costs on
the bank's profitability was made.