00 DSpace/Manakin Repository

Комплекс маркетингу банку: формування та особливості розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Топор, Д.В.
dc.date.accessioned 2023-06-08T20:33:40Z
dc.date.available 2023-06-08T20:33:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Топор, Д.В. Комплекс маркетингу банку: формування та особливостi розвитку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування" за освiтньою програмою "Мiжнародний банкiвський бiзнес" / Дiана В'ячеславiвна Топор; наук. кер. Наталiя Вадимiвна Тарасевич. – ОНЕУ, 2023. – 94 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Topor.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи комплексу маркетингу банку, його сутність, принципи та функції, досліджена специфіка маркетингової діяльності банку та комплекс елементів маркетингу, визначені класичні підходи до розробки комплексу маркетингу банку. Проаналізовано комплекс маркетингу банку в умовах ризику та невизначеності, зроблений аналіз структури і комплексу маркетингу банку у сегменті корпоративного та роздрібного бізнесу; оцінений продуктовий ряд та асортиментна політика банку; досліджені основні напрямки комунікаційної політики та інтернет комунікації банку. Запропоновано основні напрями розвитку комплексу маркетингу в умовах кризового ринку, зроблено дослідження ефективності комплексу маркетингу за його складовими елементами; зроблена оцінка впливу факторів маркетингових витрат на прибутковість діяльності банку. en_US
dc.description.abstract The work examines the theoretical foundations of the bank's marketing complex, its essence, principles and functions, investigates the specifics of the bank's marketing activity and the complex of marketing parts, and defines classical approaches to the development of the bank's marketing complex. The bank's marketing complex in conditions of risk and uncertainty was analyzed, the structure and the bank's marketing complex were analyzed in the corporate and retail business segment; evaluated product line and assortment policy of the bank; the main directions of the bank's communication policy and internet communication were investigated. The main directions of the development of the marketing complex in the conditions of the crisis market are proposed, a study of the effectiveness of the marketing complex by its constituent elements is carried out; an assessment of the impact of factors of marketing costs on the bank's profitability was made.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг банку en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject цінова політика en_US
dc.subject збутова політика en_US
dc.subject політика просування en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.subject bank marketing en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject price policy en_US
dc.subject sales policy en_US
dc.subject promotion policy en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.title Комплекс маркетингу банку: формування та особливості розвитку en_US
dc.title.alternative Bank's marketing complex: formation and features of development en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу