dc.contributor.author |
Жук, А.М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-21T07:33:25Z |
|
dc.date.available |
2023-06-21T07:33:25Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Жук А.М. Iндивiдуальнi особливостi готовностi дiтей до вступу в школу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Анна Миколаївна Жук ; наук. кер. Анастасiя Миколаївна Яцишина . - ОНЕУ , 2023. - 66 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2023Zhuk.pdf |
|
dc.description |
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Випускна кваліфікаційна робота складається з двох розділів. У роботі розглянуто поняття готовності дітей до навчання у школі та її основні компоненти, проаналізовано сутність психологічної готовності до шкільного навчання як передумова успішності в майбутній навчальній діяльності та вікові особливості розвитку дошкільника як передумова формування готовності до навчання у школі.
У емпіричному досліджені розкрито результати власного дослідження ідивідуальних особливостей готовності дітей до вступу у школу, які свідчать про те, що 72% досліджуваних дітей показали достатній рівень готовності до успішного вступу у навчальну діяльність, а 28% показали недостатній рівень. Виділено рекомендації батькам щодо розвитку психологічної готовності старших дошкільників до навчальної діяльності. |
en_US |
dc.description.abstract |
The graduation thesis consists of two sections. The paper examines the concept of children's readiness to study at school and its main components, analyzes the essence of psychological readiness for schooling as a prerequisite for success in future educational activities, and the age-related features of the preschooler's development as a prerequisite for the formation of readiness for schooling. The empirical study revealed the results of its own study of individual characteristics of children's readiness to enter school, which indicate that 72% of the studied children showed a sufficient level of readiness for successful entry into educational activities, and 28% showed an insufficient level. Recommendations for parents regarding the development of the psychological readiness of older preschoolers for educational activities are highlighted. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
старший дошкільний вік |
en_US |
dc.subject |
інтелектуальна готовность до навчання у школі |
en_US |
dc.subject |
емоційно-вольова готовності до навчання у школі |
en_US |
dc.subject |
соціально-психологічна готовность до навчання у школі |
en_US |
dc.subject |
senior preschool age |
en_US |
dc.subject |
intellectual readiness for schooling |
en_US |
dc.subject |
emotional and volitional readiness for schooling |
en_US |
dc.subject |
socio-psychological readiness for schooling |
en_US |
dc.title |
Індивідуальні особливості готовності дітей до вступу в школу |
en_US |
dc.title.alternative |
Individual featuress of children's readiness for school education |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |