00 DSpace/Manakin Repository

Індивідуальні особливості готовності дітей до вступу в школу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жук, А.М.
dc.date.accessioned 2023-06-21T07:33:25Z
dc.date.available 2023-06-21T07:33:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Жук А.М. Iндивiдуальнi особливостi готовностi дiтей до вступу в школу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Анна Миколаївна Жук ; наук. кер. Анастасiя Миколаївна Яцишина . - ОНЕУ , 2023. - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Zhuk.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Випускна кваліфікаційна робота складається з двох розділів. У роботі розглянуто поняття готовності дітей до навчання у школі та її основні компоненти, проаналізовано сутність психологічної готовності до шкільного навчання як передумова успішності в майбутній навчальній діяльності та вікові особливості розвитку дошкільника як передумова формування готовності до навчання у школі. У емпіричному досліджені розкрито результати власного дослідження ідивідуальних особливостей готовності дітей до вступу у школу, які свідчать про те, що 72% досліджуваних дітей показали достатній рівень готовності до успішного вступу у навчальну діяльність, а 28% показали недостатній рівень. Виділено рекомендації батькам щодо розвитку психологічної готовності старших дошкільників до навчальної діяльності. en_US
dc.description.abstract The graduation thesis consists of two sections. The paper examines the concept of children's readiness to study at school and its main components, analyzes the essence of psychological readiness for schooling as a prerequisite for success in future educational activities, and the age-related features of the preschooler's development as a prerequisite for the formation of readiness for schooling. The empirical study revealed the results of its own study of individual characteristics of children's readiness to enter school, which indicate that 72% of the studied children showed a sufficient level of readiness for successful entry into educational activities, and 28% showed an insufficient level. Recommendations for parents regarding the development of the psychological readiness of older preschoolers for educational activities are highlighted.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject старший дошкільний вік en_US
dc.subject інтелектуальна готовность до навчання у школі en_US
dc.subject емоційно-вольова готовності до навчання у школі en_US
dc.subject соціально-психологічна готовность до навчання у школі en_US
dc.subject senior preschool age en_US
dc.subject intellectual readiness for schooling en_US
dc.subject emotional and volitional readiness for schooling en_US
dc.subject socio-psychological readiness for schooling en_US
dc.title Індивідуальні особливості готовності дітей до вступу в школу en_US
dc.title.alternative Individual featuress of children's readiness for school education en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу