У роботі розглядаються теоретичні основи управління розвитком підприємства та корпоративною культурою. В сучасних умовах корпоративна культура може виступати драйвером розвитку організації, який забезпечить необхідні умови для спонукання працівників до навчання, розвитку їх компетенцій і в кінцевому разі – до формування внутрішнього потенціалу організації. Який буде сприяти її розвитку. Проведено аналізу внутрішнього середовища та оцінку розвитку галузі поштових послуг з викоритсанням SNW-аналізом, індексу Герфіндаля-Гіршмана та моделі М.Портера, доведено, що найвпливовішою силою в галузі є діючі конкуренти. Основні проблеми в управлінні визначено шляхом анкетування менеджерів, а аналіз корпоративної культури з використанням методу К. Камерона та Р. Куінна. Обґрунтовано необхідність змінити домінантний тип корпоративної культури та з використанням CVP-аналізом доведено доцільність впровадження нової корпоративної культури
The paper examines the theoretical foundations of enterprise development management and corporate culture. In today's conditions, corporate culture can act as a driver of the organization's development, which will provide the necessary conditions for encouraging employees to study, develop their competencies, and in the final case - for the formation of the organization's internal potential. Which will contribute to its development. An analysis of the internal environment and an assessment of the development of the postal services industry using SNW-analysis, the Herfindahl-Hirschman index and M. Porter's model were carried out, and it was proved that the most influential force in the industry is the current competitors. The main problems in management were determined by surveying managers, and the analysis of corporate culture using the method of K. Cameron and R. Quinn. The need to change the dominant type of corporate culture is substantiated, and the feasibility of introducing a new corporate culture is proven using CVP analysis.