00 DSpace/Manakin Repository

Управління розвитком підприємства поштового зв’язку на засадах корпоративної культури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Балашов, Г.Ю.
dc.date.accessioned 2023-06-23T08:24:15Z
dc.date.available 2023-06-23T08:24:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Балашов Г.Ю. Управлiння розвитком пiдприємства поштового зв'язку на засадах корпоративної культури : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менежмент органiзацiй" / Глiб Юрiйович Балашов ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - ОНЕУ , 2023. - 62 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Balashov.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи управління розвитком підприємства та корпоративною культурою. В сучасних умовах корпоративна культура може виступати драйвером розвитку організації, який забезпечить необхідні умови для спонукання працівників до навчання, розвитку їх компетенцій і в кінцевому разі – до формування внутрішнього потенціалу організації. Який буде сприяти її розвитку. Проведено аналізу внутрішнього середовища та оцінку розвитку галузі поштових послуг з викоритсанням SNW-аналізом, індексу Герфіндаля-Гіршмана та моделі М.Портера, доведено, що найвпливовішою силою в галузі є діючі конкуренти. Основні проблеми в управлінні визначено шляхом анкетування менеджерів, а аналіз корпоративної культури з використанням методу К. Камерона та Р. Куінна. Обґрунтовано необхідність змінити домінантний тип корпоративної культури та з використанням CVP-аналізом доведено доцільність впровадження нової корпоративної культури en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical foundations of enterprise development management and corporate culture. In today's conditions, corporate culture can act as a driver of the organization's development, which will provide the necessary conditions for encouraging employees to study, develop their competencies, and in the final case - for the formation of the organization's internal potential. Which will contribute to its development. An analysis of the internal environment and an assessment of the development of the postal services industry using SNW-analysis, the Herfindahl-Hirschman index and M. Porter's model were carried out, and it was proved that the most influential force in the industry is the current competitors. The main problems in management were determined by surveying managers, and the analysis of corporate culture using the method of K. Cameron and R. Quinn. The need to change the dominant type of corporate culture is substantiated, and the feasibility of introducing a new corporate culture is proven using CVP analysis.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject управління розвитком en_US
dc.subject TQM en_US
dc.subject менеджмент en_US
dc.subject rорпоративна культура en_US
dc.subject SNW-аналіз en_US
dc.subject поштові послуги en_US
dc.subject поштовий зв'язок en_US
dc.subject індексу Герфіндаля-Гіршмана en_US
dc.subject модель М. Портера en_US
dc.subject CVP-аналіз en_US
dc.subject development management en_US
dc.subject TQM en_US
dc.subject management en_US
dc.subject corporate culture en_US
dc.subject SNW analysis en_US
dc.subject postal services en_US
dc.subject postal communication en_US
dc.subject Herfindahl-Hirschman index en_US
dc.subject M. Porter's model en_US
dc.subject CVP analysis en_US
dc.title Управління розвитком підприємства поштового зв’язку на засадах корпоративної культури en_US
dc.title.alternative Management of the development of the postal company on the basis of corporate culture en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу