00 DSpace/Manakin Repository

Формування конкурентної стратегії підприємства на основі визначення стадії його життєвого циклу(на прикладі НАСК «Оранта»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Березовська, А.С.
dc.date.accessioned 2023-06-23T08:41:14Z
dc.date.available 2023-06-23T08:41:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Березовська А.С. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на основi визначення стадiї його життєвого циклу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Алiна Сергiївна Березовська ; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк . - ОНЕУ , 2023. - 71 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Berezovska.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства, досягнення конкурентної переваги, визначення стадії життєвого циклу організації, основні аспекти конкурентного аналізу. Проаналізовано основні показники поточного стану НАСК «Оранта» та визначено, що підприємство знаходиться на стадії зрілості. Запропоновано впровадження інвестиційного проекту щодо покращення маркетингової складової діяльності підприємства, що в свою чергу дає можливість удосконалити конкурентну стратегію досліджуваного підприємства та зміцнити позиції НАСК «Оранта» на ринку страхових послуг України. en_US
dc.description.abstract The main indicators of the current state of NASK "Oranta" were analyzed and it was determined that the company is at the stage of maturity. It is proposed to implement an investment project to improve the marketing component of the enterprise, which in turn provides an opportunity to improve the competitive strategy of the enterprise under study and strengthen the position of NASK "Oranta" in the market of insurance services of Ukraine
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject конкурентна стратегія en_US
dc.subject конкурентна перевага en_US
dc.subject життєвий цикл підприємства en_US
dc.subject конкурентний аналіз en_US
dc.subject ринок страхування en_US
dc.subject competitive strategy en_US
dc.subject competitive advantage en_US
dc.subject enterprise life cycle en_US
dc.subject competitive analysis en_US
dc.subject insurance market en_US
dc.title Формування конкурентної стратегії підприємства на основі визначення стадії його життєвого циклу(на прикладі НАСК «Оранта» en_US
dc.title.alternative "Formation of a competitive strategy of an enterprise based on determining the stage of its life cycle (on the example of NASK "Oranta") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу