DSpace Repository

Управління маркетинговою діяльністю на ринку міжнародних перевезень

Show simple item record

dc.contributor.author Марінова, Г.Ж.
dc.date.accessioned 2023-06-23T10:29:35Z
dc.date.available 2023-06-23T10:29:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Марінова Г.Ж. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю на ринку мiжнародних перевезень : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Габрiелла Жiвкiвна Марiнова ; наук. кер. Олена Василiвна Осичка . - ОНЕУ , 2023. - 76 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Marinova.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності на підприємстві, дослідження поняття ринку міжнародних перевезень та його інфраструктур і методичні підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано ринок міжнародних пасажирських перевезень, а також надано оцінку економічному потенціалу підприємства ТОВ «Сервіс тур». Запропоновано заходи щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Сервіс тур» та оцінки їх ефективності: оновлення і підтримку веб-сайту, а також придбання та впровадження чат-боту у Telegram і розрахунки доцільності їх реалізації. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of the organization of marketing activities at the enterprise, the study of the concept of the international transportation market and its infrastructures, and methodical approaches to assessing the effectiveness of the enterprise's marketing activities. Author analysis the market of international passenger transportation, and the economic potential of Service Tour LLC was assessed. Measures to improve the management of the marketing activities of Service Tour LLC and evaluate their effectiveness are proposed: updating and maintaining the website, as well as purchasing and implementing a chatbot in Telegram and calculating the feasibility of their implementation.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject управління маркетинговою діяльністю en_US
dc.subject автотранспортний пасажирський перевізник en_US
dc.subject ринок міжнародних автотранспортних перевезень en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject чат-бот en_US
dc.subject marketing activity management en_US
dc.subject road passenger carrier en_US
dc.subject international road transport market en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject chatbot en_US
dc.title Управління маркетинговою діяльністю на ринку міжнародних перевезень en_US
dc.title.alternative Management of marketing activities on the market of international transportation en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account