У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства, а також практичне застосування отриманих результатів в процесі формування рекомендаційних заходів з управління маркетинговою діяльністю сучасного підприємства у сфері торгівлі.
Проаналізовано: ринок сонцезахисних виробів України, фінансово-господарську діяльність досліджуваного підприємства ТОВ «Інтер’єр Плюс».
Запропоновано заходи з удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Інтер’єр Плюс», що полягають у використанні інструментів маркетингового залучення, які є ефективними та економічно доцільними.
The paper considers theoretical aspects of managing the marketing activities of an enterprise, as well as the practical application of the results obtained in the process of forming recommendation measures for managing the marketing activities of a modern enterprise in the field of trade.
The market of sun protection products of Ukraine, financial and economic activities of the researched enterprise «Interior Plus» LLC are analyzed.
Measures to improve the management of marketing activities of «Interior Plus» LLC, consisting in the use of marketing tools that are effective and economically feasible, are proposed.