00 DSpace/Manakin Repository

Управління маркетинговою діяльністю підприємства текстильної промисловості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мануша, О.В.
dc.date.accessioned 2023-06-26T08:24:14Z
dc.date.available 2023-06-26T08:24:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Мануша О.В. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю пiдприємства текстильної промисловостi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Олег Васильович Мануша ; наук. кер. Руслан Михайлович Волчек . - ОНЕУ , 2023. - 79 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Manusha.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства, а також практичне застосування отриманих результатів в процесі формування рекомендаційних заходів з управління маркетинговою діяльністю сучасного підприємства у сфері торгівлі. Проаналізовано: ринок сонцезахисних виробів України, фінансово-господарську діяльність досліджуваного підприємства ТОВ «Інтер’єр Плюс». Запропоновано заходи з удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Інтер’єр Плюс», що полягають у використанні інструментів маркетингового залучення, які є ефективними та економічно доцільними. en_US
dc.description.abstract The paper considers theoretical aspects of managing the marketing activities of an enterprise, as well as the practical application of the results obtained in the process of forming recommendation measures for managing the marketing activities of a modern enterprise in the field of trade. The market of sun protection products of Ukraine, financial and economic activities of the researched enterprise «Interior Plus» LLC are analyzed. Measures to improve the management of marketing activities of «Interior Plus» LLC, consisting in the use of marketing tools that are effective and economically feasible, are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject моніторинг en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject відділ маркетингу en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject management en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject monitoring en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject marketing department en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.title Управління маркетинговою діяльністю підприємства текстильної промисловості en_US
dc.title.alternative Management of marketing activities of the textile industry en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу