Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.
Об’єкт дослідження – процес використання інструментів SMM для просування послуг курортних готелів. Предметом дослідження є науково-практичні питання використання інструментів SMM для просування послуг курортних готелів на прикладі студентського табору «Економіст».
Метою роботи є розробка шляхів використання інструментів SMM для просування послуг студентського табору «Економіст».
У роботі проаналізовано сутність SMM, виявлено інструменти просування SMM підприємств готельного бізнесу. Аналізується просування студентського табору «Економіст». Оцінюється ефективність проведення запропонованих заходів для просування студентського табору «Економіст».
За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources.
The object of the study is the process of using SMM tools to promote the services of resort hotels. The subject of the study is scientific and practical issues of using SMM tools to promote the services of resort hotels on the example of the Economist student camp.
The purpose of the work is to develop ways of using SMM tools to promote the services of the Economist student camp.
The work analyzed the essence of SMM marketing, revealed the tools of SMM promotion of hotel business enterprises. The promotion of the student camp "Economist" is analyzed. The effectiveness of the proposed activities for the promotion of the Economist student camp is evaluated.
Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures.