DSpace Repository

Використання інструментів SMM-маркетингу для просування послуг курортних готелів (на прикладі студентського табору «Економіст»)

Show simple item record

dc.contributor.author Братінов, Д.О.
dc.date.accessioned 2023-07-27T07:37:53Z
dc.date.available 2023-07-27T07:37:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Братінов Д.О. Використання iнструментiв SMM-маркетингу для просування послуг курортних готелiв (на прикладi студентського табору "Економiст") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Дмитро Олександрович Братiнов ; наук. кер. Янiслава Євгенiвна Гончаренко. - ОНЕУ, 2023. - 62 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Bratinov.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес використання інструментів SMM для просування послуг курортних готелів. Предметом дослідження є науково-практичні питання використання інструментів SMM для просування послуг курортних готелів на прикладі студентського табору «Економіст». Метою роботи є розробка шляхів використання інструментів SMM для просування послуг студентського табору «Економіст». У роботі проаналізовано сутність SMM, виявлено інструменти просування SMM підприємств готельного бізнесу. Аналізується просування студентського табору «Економіст». Оцінюється ефективність проведення запропонованих заходів для просування студентського табору «Економіст». За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of using SMM tools to promote the services of resort hotels. The subject of the study is scientific and practical issues of using SMM tools to promote the services of resort hotels on the example of the Economist student camp. The purpose of the work is to develop ways of using SMM tools to promote the services of the Economist student camp. The work analyzed the essence of SMM marketing, revealed the tools of SMM promotion of hotel business enterprises. The promotion of the student camp "Economist" is analyzed. The effectiveness of the proposed activities for the promotion of the Economist student camp is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject SMM en_US
dc.subject студентський табір en_US
dc.subject послуги en_US
dc.subject Економіст en_US
dc.subject просування en_US
dc.subject SMM en_US
dc.subject student camp en_US
dc.subject services en_US
dc.subject Economist en_US
dc.subject promotion en_US
dc.title Використання інструментів SMM-маркетингу для просування послуг курортних готелів (на прикладі студентського табору «Економіст») en_US
dc.title.alternative Using SMM-marketing tools to promote resort hotel services (on the example of the Economist student camp) en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account