Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.
У роботі розглядаються науково-теоретичні та практичні підходи щодо підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства. Кваліфікаційна робота висвітлює питання організаційної структур управління, світовий досвід удосконалення роботи готелів на прикладі функціонування світових готельних мереж. Надано загальну характеристику готелю ―Брістоль‖, проаналізовано господарська діяльність та організаційна структура управління, проведено оцінювання конкурентоспроможності готелю «Брістоль». В роботі запропоновано шляхи підвищення ефективності менеджменту в готелі а також запропоновано заходи підвищення ефективності менеджменту на засадах сучасних цифрових технологій обслуговування споживачів готельних послуг.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources.
The paper examines scientific-theoretical and practical approaches to improving management efficiency at hotel enterprises. The qualification work highlights the issue of organizational management structures, the world experience of improving the operation of hotels on the example of the functioning of global hotel chains. The general characteristics of Hotel "Bristol" are provided, the business activity and organizational management structure are analyzed, and the competitiveness of Hotel "Bristol" is evaluated. The paper proposes ways to increase the efficiency of management in the hotel, as well as measures to increase the efficiency of management on the basis of modern digital technologies for serving consumers of hotel services.