DSpace Repository

Інтернет-маркетинг підприємств готельного господарства (на прикладі Ribas Hotels Group)

Show simple item record

dc.contributor.author Данилова, В.О.
dc.date.accessioned 2023-07-27T11:42:20Z
dc.date.available 2023-07-27T11:42:20Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Данилова В.О. Iнтернет-маркетинг пiдприємств готельного господарства (на прикладi Ribas Hotels Group) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Вiра Олексiївна Данилова ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна. - ОНЕУ, 2023. - 76 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Danilova.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес впровадження інтернет-маркетингу на підприємствах готельного господарства. Предметом дослідження є науково-практичні питання впровадження інтернет-маркетингу на підприємствах готельного господарства на прикладі Ribas Hotels Group. Метою роботи є генерація шляхів розвитку інтернет-маркетингу готельною мережею Ribas Hotels Group. У роботі було розглянуто поняття інтернет-маркетинг, висвітлені інструменти інтернет-маркетингу готельного господарства та наведено досвід застосування маркетингових прийомів готельними підприємствами у мережі Internet. Досліджено діяльність Ribas Hotels Group. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження пропозицій щодо удосконалення інтернет-маркетингу готельної мережі Ribas Hotels Group. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів. en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of implementing Internet marketing at hotel enterprises. The subject of the study is the scientific and practical issues of the implementation of Internet marketing at hotel enterprises, using the example of Ribas Hotels Group. The purpose of the work is to generate ways to develop internet marketing by the Ribas Hotels Group hotel chain. The paper considered the concept of Internet marketing, highlighted the tools of Internet marketing of the hotel industry, and provided the experience of using marketing techniques by hotel enterprises on the Internet. The activity of Ribas Hotels Group was studied. Based on the results of the study, the feasibility of implementing proposals for improving the Internet marketing of the Ribas Hotels Group hotel chain was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject готельна мережа en_US
dc.subject Ribas Hotels Group en_US
dc.subject удосконалення en_US
dc.subject Internet marketing en_US
dc.subject hotel chain en_US
dc.subject improvement en_US
dc.title Інтернет-маркетинг підприємств готельного господарства (на прикладі Ribas Hotels Group) en_US
dc.title.alternative Internet marketing of hotel enterprises (on the example of Ribas Hotels Group) en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account