У роботі розглядається процес просування туристичного продукту, засоби та основні етапи просування; вивчено елементи комплексу комунікацій: стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рілейшнз, прямий маркетинг; досліджено рекламу як засіб просування туристичного продукту, її основні принципи та функції;
Дано загальну характеристику табору «Економіст»; Визначено організацію маркетингової діяльності табору «Економіст»; проаналізовано рекламну стратегію табору «Економіст»;
Досліджено використання маркетингу у соціальних мережах (Social Media Marketing) як дієвий спосіб просування туристичних послуг у таборі «Економіст»; дано загальні рекомендації для удосконалення управління рекламною діяльністю табору «Економіст».
The work examines the process of promoting a tourist product, means and main stages of promotion; the elements of the communications complex were studied: sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing; advertising as a means of promoting a tourist product, its main principles and functions were investigated;
A general description of the "Economist" camp is given; The organization of marketing activities of the "Economist" camp was determined; the advertising strategy of the "Economist" camp was analyzed;
The use of marketing in social networks (Social Media Marketing) as an effective way of promoting tourist services in the "Economist" camp was studied; general recommendations are given for improving the management of advertising activities of the "Economist" camp.