dc.contributor.author |
Лисенко, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-28T07:57:33Z |
|
dc.date.available |
2023-07-28T07:57:33Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Лисенко А.В. Удосконалення комплексу маркетингу туристичного пiдприємства (на прикладi табору "Економiст") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анна Володимирiвна Лисенко ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2023. - 71 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2023Lysenko.pdf |
|
dc.description |
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядається процес просування туристичного продукту, засоби та основні етапи просування; вивчено елементи комплексу комунікацій: стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рілейшнз, прямий маркетинг; досліджено рекламу як засіб просування туристичного продукту, її основні принципи та функції;
Дано загальну характеристику табору «Економіст»; Визначено організацію маркетингової діяльності табору «Економіст»; проаналізовано рекламну стратегію табору «Економіст»;
Досліджено використання маркетингу у соціальних мережах (Social Media Marketing) як дієвий спосіб просування туристичних послуг у таборі «Економіст»; дано загальні рекомендації для удосконалення управління рекламною діяльністю табору «Економіст». |
en_US |
dc.description.abstract |
The work examines the process of promoting a tourist product, means and main stages of promotion; the elements of the communications complex were studied: sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing; advertising as a means of promoting a tourist product, its main principles and functions were investigated;
A general description of the "Economist" camp is given; The organization of marketing activities of the "Economist" camp was determined; the advertising strategy of the "Economist" camp was analyzed;
The use of marketing in social networks (Social Media Marketing) as an effective way of promoting tourist services in the "Economist" camp was studied; general recommendations are given for improving the management of advertising activities of the "Economist" camp. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
студентський табір |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
student camp |
en_US |
dc.subject |
tourism |
en_US |
dc.subject |
advertising |
en_US |
dc.subject |
strategy |
en_US |
dc.title |
Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства (на прикладі табору «Економіст») |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the marketing complex of a tourist enterprise (on the example of the Economist camp) |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |