DSpace Repository

Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства (на прикладі табору «Економіст»)

Show simple item record

dc.contributor.author Лисенко, А.В.
dc.date.accessioned 2023-07-28T07:57:33Z
dc.date.available 2023-07-28T07:57:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Лисенко А.В. Удосконалення комплексу маркетингу туристичного пiдприємства (на прикладi табору "Економiст") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анна Володимирiвна Лисенко ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2023. - 71 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Lysenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядається процес просування туристичного продукту, засоби та основні етапи просування; вивчено елементи комплексу комунікацій: стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рілейшнз, прямий маркетинг; досліджено рекламу як засіб просування туристичного продукту, її основні принципи та функції; Дано загальну характеристику табору «Економіст»; Визначено організацію маркетингової діяльності табору «Економіст»; проаналізовано рекламну стратегію табору «Економіст»; Досліджено використання маркетингу у соціальних мережах (Social Media Marketing) як дієвий спосіб просування туристичних послуг у таборі «Економіст»; дано загальні рекомендації для удосконалення управління рекламною діяльністю табору «Економіст». en_US
dc.description.abstract The work examines the process of promoting a tourist product, means and main stages of promotion; the elements of the communications complex were studied: sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing; advertising as a means of promoting a tourist product, its main principles and functions were investigated; A general description of the "Economist" camp is given; The organization of marketing activities of the "Economist" camp was determined; the advertising strategy of the "Economist" camp was analyzed; The use of marketing in social networks (Social Media Marketing) as an effective way of promoting tourist services in the "Economist" camp was studied; general recommendations are given for improving the management of advertising activities of the "Economist" camp.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject студентський табір en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject student camp en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject strategy en_US
dc.title Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства (на прикладі табору «Економіст») en_US
dc.title.alternative Improving the marketing complex of a tourist enterprise (on the example of the Economist camp) en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account