dc.contributor.author |
Мирза, Є.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-28T08:20:06Z |
|
dc.date.available |
2023-07-28T08:20:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Мирза Є.О. Удосконалення маркетингової дiяльностi туристичної фiрми "Давай поїдемо" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Євгенiй Олександрович Мирза ; наук. кер. Iгор Васильович Лебедєв. - ОНЕУ, 2023. - 68 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2023Mirza.pdf |
|
dc.description |
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти управління
маркетингом в туристичній фірмі «Давай поїдемо». Розкрито сутність основних
понять – маркетинг, конкурентна позиція, сегментування ринку, після продажне
обслуговування, репутація, Інтернет-маркетинг тощо.
Надано загальну характеристику і здійснено аналіз економічної та
маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо».
За результатами дослідження запропоновано комплекс заходів щодо
удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми та проаналізована їх
ефективність з акцентом на використання сучасних маркетингових комунікаційних
технологій. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper deals with the theoretical & practical aspects of marketing management
in the tourist firm "Let's Go". The essence of the main concepts is revealed – marketing,
competitive position, market segmentation, after-sales service, reputation, Internet
marketing, etc.
A general description and analysis of the economic and marketing activities of the
tourist firm "Let's Go" are provided.
Based on the results of the study, a set of measures to improve the marketing
activities of the tourist firm was proposed and their effectiveness was analyzed with an
emphasis on the use of modern marketing communication technologies. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
туристична діяльність |
en_US |
dc.subject |
туристична послуга |
en_US |
dc.subject |
Інтернет маркетинг |
en_US |
dc.subject |
tourist activity |
en_US |
dc.subject |
tourist service |
en_US |
dc.subject |
Internet marketing |
en_US |
dc.title |
Удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо» |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of the marketing activity of the tourist firm "Let's go" |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |