У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти управління
маркетингом в туристичній фірмі «Давай поїдемо». Розкрито сутність основних
понять – маркетинг, конкурентна позиція, сегментування ринку, після продажне
обслуговування, репутація, Інтернет-маркетинг тощо.
Надано загальну характеристику і здійснено аналіз економічної та
маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо».
За результатами дослідження запропоновано комплекс заходів щодо
удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми та проаналізована їх
ефективність з акцентом на використання сучасних маркетингових комунікаційних
технологій.
The paper deals with the theoretical & practical aspects of marketing management
in the tourist firm "Let's Go". The essence of the main concepts is revealed – marketing,
competitive position, market segmentation, after-sales service, reputation, Internet
marketing, etc.
A general description and analysis of the economic and marketing activities of the
tourist firm "Let's Go" are provided.
Based on the results of the study, a set of measures to improve the marketing
activities of the tourist firm was proposed and their effectiveness was analyzed with an
emphasis on the use of modern marketing communication technologies.