00 DSpace/Manakin Repository

Економічне обґрунтування проєкту створення туристичного агентства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чебан, О.С.
dc.date.accessioned 2023-08-08T07:22:05Z
dc.date.available 2023-08-08T07:22:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чебан О.С. Економiчне обгрунтування проєкту створення туристичного агентства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Олександра Сергiївна Чебан; наук. кер. Наталiя Валентинiвна Сментина. - ОНЕУ, 2023. - 75 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023ChebanO.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власної справи в Україні в сфері туризму: розглянуто бізнес-ідею започаткування власної справи; досліджуються нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у даній сфері. Проаналізовано конкурентне середовище у сфері туризму та визначені внутрішні конкурентні переваги створюваного бізнесу. Запропоновано проєкт створення туристичного агентства. Сформовано стартовий капітал на реалізацію проєкту, розраховані поточні витрати та спрогнозовано прибуток від реалізації туристичного продукту. Здійснено економічне обґрунтування доцільності реалізації проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical foundations of starting a business in Ukraine in the field of tourism. The business idea of starting a business has been considered; the regulatory and legal regulation of entrepreneurial activity in Ukraine in this area has been studied. The competitive environment in the field of tourism has been analyzed and the internal competitive advantages of the created business have been identified. A project for creating a travel agency has been proposed. The start-up capital for the project implementation has been formed, current costs have been calculated, and the profit from the sale of the tourism product has been predicted. An economic feasibility study of the project has been carried out, possible risks of the project and ways to minimize them have been characterized.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристичне агентство en_US
dc.subject ринок туризму en_US
dc.subject витрати en_US
dc.subject аналіз en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject ризик en_US
dc.subject travel agency en_US
dc.subject tourism market en_US
dc.subject costs en_US
dc.subject analysis en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject risk en_US
dc.title Економічне обґрунтування проєкту створення туристичного агентства en_US
dc.title.alternative Economic substantiation for the project of creating a travel agency en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу