DSpace Repository

Розробка фірмового стилю в рекламі компанії ТОВ «Pumkin Organics» (Німеччина)

Show simple item record

dc.contributor.author Бабілов, С.М.
dc.date.accessioned 2023-08-21T08:22:45Z
dc.date.available 2023-08-21T08:22:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бабілов С.М. Розробка фiрмового стилю в рекламi компанiї ТОВ "Pumkin Organics" (Нiмеччина)": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Сергiй Миколайович Бабiлов; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко. - ОНЕУ, 2023. - 88 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Babilov.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Розглянуті теоретичні особливості маркетингових комунікацій: визначено сутність, види, цілі маркетингових комунікацій, розглянуто маркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств, визначено особливості маркетингової комунікаційної діяльності некомерційних підприємств. Проаналізовано фірмовий стиль ТОВ «Pumkin Organics» (Німеччина), досліджено особливості дизайну діяльності компанії. Надано рекомендації щодо покращення фірмового стилю компанії. надано рекомендації щодо вдосконалення фірмового стилю в рекламі. Було запропоновано впровадження анімації та застосування моушн-дизайну. Економічна ефективність заходів виявилася високою. en_US
dc.description.abstract Qualification work for obtaining a bachelor's degree in the specialty "075 Marketing" under the educational program «Marketing». Odesa National University of Economics. - Odesa, 2023. The theoretical features of marketing communications are considered: the essence, types, goals of marketing communications are defined, marketing communications are considered as a factor in increasing the competitiveness of enterprises, the features of marketing communication activities of non-commercial enterprises are defined. The design of the limited liability company «Pumpkin Organiсs» (Germany)” was analyzed, the peculiarities of the company's communicative activity were investigated. Recommendations were made to improve the company's corporate style. A set of measures was proposed implementation of animation and motion design in advertising.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комунікації en_US
dc.subject дитяче харчування en_US
dc.subject фірмовий стиль компанії en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject communications en_US
dc.subject baby food company en_US
dc.subject corporate stule of the company en_US
dc.title Розробка фірмового стилю в рекламі компанії ТОВ «Pumkin Organics» (Німеччина) en_US
dc.title.alternative Development of design of the limited liability company «Pumpkin Organiсs» (Germany) en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account