DSpace Repository

Комунікаційна політика digital-агентства в умовах зростаючої конкуренції на національному ринку

Show simple item record

dc.contributor.author Базелюк, О.В.
dc.date.accessioned 2023-08-21T08:29:03Z
dc.date.available 2023-08-21T08:29:03Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Базелюк О.В. Комунiкацiйна полiтика digital-агентства в умовах зростаючої конкуренцiї на нацiональному ринку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Олександр Володимирович Базелюк; наук. кер. Любов Олексiївна Стрi . - ОНЕУ, 2023. - 103 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Bazeluk.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингових комунікацій в цифрвоому просторі, розглянуто сутність, принципи та інструменти маркетингових комунікацій підприємства, надана характеристика інструментам комунікації digital- маркетингу. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ФОП «Юренко В.В.», що є окремою юридичною особоюо та функціонує додатково в якості агенства цифрового маркетингу «4Limes»: досліджено мікроекономічне та макроекономічне середовище агентства, обґрунтовано вплив маркетингових комунікацій на ефективність комерційної діяльності 4Limes в умовах війни. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегії комунікацій для агентства цифрового маркетингу «4Limes»: розроблено заходи з удосконалення контент стратегії та функціонування офіційного сайту агентства, надано економічне обгрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів. en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical foundations of marketing communications in the digital space, examines the essence, principles and tools of the company's marketing communications, provides a description of digital marketing communication tools. The marketing activity of the PE "Yurenko V.V.", which is a separate legal entity and additionally functions as a digital marketing agency "4Limes", was analyzed: the microeconomic and macroeconomic environment of the agency was investigated, the impact of marketing communications on the effectiveness of 4Limes' commercial activity was substantiated. in the conditions of war. Ways to improve the marketing strategy of communications for the digital marketing agency "4Limes" are proposed: measures to improve the content strategy and functioning of the agency's official website have been developed, economic justification of the feasibility of implementing the proposed measures has been provided.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингові комунікацій в цифровому просторі en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject лідогенерація en_US
dc.subject ФОП «Юренко В.В.» en_US
dc.subject marketing communications in the digital space en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject lead generation en_US
dc.subject PE "Yurenko V.V." en_US
dc.title Комунікаційна політика digital-агентства в умовах зростаючої конкуренції на національному ринку en_US
dc.title.alternative Communication policy of a digital agency in the conditions of growing competition on the national market en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account