У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингових комунікацій в
цифрвоому просторі, розглянуто сутність, принципи та інструменти маркетингових
комунікацій підприємства, надана характеристика інструментам комунікації digital-
маркетингу.
Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ФОП «Юренко В.В.»,
що є окремою юридичною особоюо та функціонує додатково в якості агенства
цифрового маркетингу «4Limes»: досліджено мікроекономічне та макроекономічне
середовище агентства, обґрунтовано вплив маркетингових комунікацій на
ефективність комерційної діяльності 4Limes в умовах війни.
Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегії комунікацій для
агентства цифрового маркетингу «4Limes»: розроблено заходи з удосконалення
контент стратегії та функціонування офіційного сайту агентства, надано економічне
обгрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів.
The paper examines the theoretical foundations of marketing communications in the
digital space, examines the essence, principles and tools of the company's marketing
communications, provides a description of digital marketing communication tools.
The marketing activity of the PE "Yurenko V.V.", which is a separate legal entity and
additionally functions as a digital marketing agency "4Limes", was analyzed: the
microeconomic and macroeconomic environment of the agency was investigated, the impact
of marketing communications on the effectiveness of 4Limes' commercial activity was
substantiated. in the conditions of war.
Ways to improve the marketing strategy of communications for the digital marketing
agency "4Limes" are proposed: measures to improve the content strategy and functioning
of the agency's official website have been developed, economic justification of the
feasibility of implementing the proposed measures has been provided.