DSpace Repository

Удосконалення маркетингових комунікацій некомерційної компанії ФК «Дунай»

Show simple item record

dc.contributor.author Волков-Іванов, М.В.
dc.date.accessioned 2023-08-21T10:38:54Z
dc.date.available 2023-08-21T10:38:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Волков-Іванов М.В. Удосконалення маркетингових комунiкацiй некомерцiйної компанiї ФК "Дунай": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Максим Вiталiйович Волков-Iванов; наук. кер. Владимир Михайлович Беспалов. - ОНЕУ, 2023. - 73 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023VolkovIvanov.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Розглянуті теоретичні особливості маркетингових комунікацій: визначено сутність, види, цілі маркетингових комунікацій, розглянуто маркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств, визначено особливості маркетингової комунікаційної діяльності некомерційних підприємств. Проаналізовано маркетингову діяльність ФК «Дунай», досліджено особливості комунікативної діяльності компанії. надано рекомендації щодо покращення комунікаційної діяльності компанії. Було запропоновано комплекс заходів: створення сайту, поглиблення маркетингової діяльності в мережі Інтернет, розширення маркетингового персоналу. en_US
dc.description.abstract The theoretical features of marketing communications are considered: the essence, types, goals of marketing communications are defined, marketing communications are considered as a factor in increasing the competitiveness of enterprises, the features of marketing communication activities of non-commercial enterprises are defined. The marketing activity of FC "Danuy" was analyzed, the peculiarities of the company's communicative activity were investigated. recommendations were made to improve the company's communication activities. A set of measures was proposed: creation of a website, deepening of marketing activities on the Internet, expansion of the marketing staff.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комунікації en_US
dc.subject футбольний клуб en_US
dc.subject некомерційна організація комунікативна політика en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject communications en_US
dc.subject football club en_US
dc.subject non-profit organization en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.title Удосконалення маркетингових комунікацій некомерційної компанії ФК «Дунай» en_US
dc.title.alternative Improving marketing communications of the non-profit company FC "Danuy" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account