00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві «Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ворнік, А.В.
dc.date.accessioned 2023-08-21T10:44:52Z
dc.date.available 2023-08-21T10:44:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ворнік А.В. Удосконалення маркетингових комунiкацiй на пiдприємствi "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Алiна Василiвна Ворнiк; наук. кер. Володимир Михайлович Беспалов. - ОНЕУ, 2023. - 70 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Vornik.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації на підприємстві «Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.» та процес її удосконалення. У роботі розглядаються теоретичні аспекти розробки системи маркетингових комунікацій підприємства, визначаються складові системи та методи оцінки ефективності маркетингових комунікацій. Проаналізовано організаційно–економічну характеристику Volkshochschule, оцінено маркетингове середовище підприємства, проаналізовано стан маркетингових комунікацій на підприємстві. Запропоновано напрями удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві, розроблено пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у підприємстві та обґрунтовано ефективність запропонованих заходів. en_US
dc.description.abstract The bachelor's qualification work consists of three sections. The object of the research is marketing communications at the enterprise "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V." and the process of its improvement. The paper examines the theoretical aspects of the development of the company's marketing communications system, defines the components of the system and methods of evaluating the effectiveness of marketing communications. The organizational and economic characteristics of the Volkshochschule were analyzed, the marketing environment of the enterprise was evaluated, and the state of marketing communications at the enterprise was analyzed. Directions for improving marketing communications at the enterprise are proposed, proposals for improving the marketing communications system at the enterprise are developed, and the effectiveness of the proposed measures is substantiated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject методи оцінки ефективності маркетингових комунікацій en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject управління маркетингом en_US
dc.subject організація маркетингу en_US
dc.subject Deutscher Volkshochschul-Verband e.V. en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject methods of evaluating the effectiveness of marketing communications en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject marketing management en_US
dc.subject marketing organization en_US
dc.subject Deutscher Volkshochschul-Verband e.V. en_US
dc.title Удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві «Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.» en_US
dc.title.alternative Improving marketing communications at the enterprise "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V." en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу