У роботі досліджено сутність поняття стратегії розвитку підприємства; визначено особливості формування клієнтоорієнтованої стратегії управління компанією; розглянуто клієнтоорієнтованість як інструмент формування конкурентних переваг компанії.
Проаналізовано ринок логістики в Україні; проаналізовано діяльність логістичної компанії ТОВ «Ітіс Трейд» на українському ринку; проаналізовано процес обслуговування клієнтів компанії ТОВ «Ітіс Трейд» та перспектив формування клієнтоорієнтованої стратегії.
Сформовано концептуальну модель клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії; запропоновано рекомендації щодо формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку компанії ТОВ «Ітіс Трейд».
The work examines the essence of the concept of enterprise development strategy; the specifics of forming a customer-oriented company management strategy are determined; client orientation is considered as a tool for forming the company's competitive advantages.
The logistics market in Ukraine was analyzed; the activity of the logistics company "Itis Trade" LLC on the Ukrainian market was analyzed; the customer service process of Itis Trade LLC and the prospects for forming a customer-oriented strategy were analyzed.
A conceptual model of a customer-oriented strategy for the development of a logistics company was formed; recommendations for the formation of a client-oriented development strategy of Itis Trade LLC are offered