00 DSpace/Manakin Repository

Формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії ТОВ «ІТІС ТРЕЙД»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дулкай, А.Ю.
dc.date.accessioned 2023-08-21T11:47:01Z
dc.date.available 2023-08-21T11:47:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дулкай А.Ю. Формування клiєнтоорiєнтованої стратегiї розвитку логiстичної компанiї ТОВ "Iтiс трейд": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Юрiївна Дулкай; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсу. - ОНЕУ, 2023. - 84 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Dulkay.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі досліджено сутність поняття стратегії розвитку підприємства; визначено особливості формування клієнтоорієнтованої стратегії управління компанією; розглянуто клієнтоорієнтованість як інструмент формування конкурентних переваг компанії. Проаналізовано ринок логістики в Україні; проаналізовано діяльність логістичної компанії ТОВ «Ітіс Трейд» на українському ринку; проаналізовано процес обслуговування клієнтів компанії ТОВ «Ітіс Трейд» та перспектив формування клієнтоорієнтованої стратегії. Сформовано концептуальну модель клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії; запропоновано рекомендації щодо формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку компанії ТОВ «Ітіс Трейд». en_US
dc.description.abstract The work examines the essence of the concept of enterprise development strategy; the specifics of forming a customer-oriented company management strategy are determined; client orientation is considered as a tool for forming the company's competitive advantages. The logistics market in Ukraine was analyzed; the activity of the logistics company "Itis Trade" LLC on the Ukrainian market was analyzed; the customer service process of Itis Trade LLC and the prospects for forming a customer-oriented strategy were analyzed. A conceptual model of a customer-oriented strategy for the development of a logistics company was formed; recommendations for the formation of a client-oriented development strategy of Itis Trade LLC are offered
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject логістика en_US
dc.subject клієнт en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject компанія en_US
dc.subject клієнтоорієнтованість en_US
dc.subject logistics en_US
dc.subject customer en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject company en_US
dc.subject client orientation en_US
dc.title Формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії ТОВ «ІТІС ТРЕЙД» en_US
dc.title.alternative Formation of a customer-oriented development strategy of a logistics company ITIS TRADE LLC en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу