DSpace Repository

Маркетингове дослідження товарної політики мережі супермаркетів «ТАВРІЯ В» в умовах кризи

Show simple item record

dc.contributor.author Звонарьов, М.Ю.
dc.date.accessioned 2023-08-22T10:12:38Z
dc.date.available 2023-08-22T10:12:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Звонарьов М.Ю. Маркетингове дослiдження товарної полiтики мережi супермаркетiв "ТАВРIЯ В" в умовах кризи": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Михайло Юрiйович Звонарьов; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 88 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Zvonarev.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи товарної політики у комплексі маркетингу підприємства, товарна політика мережі роздрібної торгівлі. Охарактеризовано маркетингову діяльність мережі супермаркетів «Таврія В», проаналізовано фінансово-економічний стан та товарний асортимент. Запропоновано шляхи удосконалення товарної політики мережі супермаркетів «Таврія В», що включає у себе розширення товарного асортименту, а також впровадження інструментів інтернет-маркетингу. en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical foundations of product policy in the enterprise`s marketing complex, product policy of the retail trade network. The marketing activity of the «Tavria V» supermarket chain is characterized, the financial and economic condition and product range are analyzed. Ways to improve the product policy of the «Tavria V» supermarket chain are proposed, which includes the expansion of the product range, as well as the introduction of Internet marketing tools.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject маркетингове дослідження en_US
dc.subject товарний асортимент en_US
dc.subject product policy en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.subject product range en_US
dc.title Маркетингове дослідження товарної політики мережі супермаркетів «ТАВРІЯ В» в умовах кризи en_US
dc.title.alternative Marketing study of the product policy of the «TAVRIA V» supermarket network in crisis conditions en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account