Було проаналізовано сутність та надано характеристику основних елементів комплексу маркетингу, визначено зміст та роль маркетингової діяльності в сучасному ІТ-бізнесі. Надано організаційно-економічну характеристику ФОП Kostiuk Agency, проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ФОП Kostiuk Agency. Надано пропозиції з покращення товарної політики студії методом розширення товарного асортименту та розглянуто можливості виходу на міжнародні ринки Польщі, США та Молдови.
The essence and characteristics of the main elements of the marketing complex were analyzed, the content and role of marketing activities in modern IT business were determined. The organizational and economic characteristics of the FOP Kostiuk Agency are provided, the marketing environment of the enterprise is analyzed; the marketing complex of the Kostiuk Agency FOP was investigated. Proposals were made to improve the studio's product policy by expanding the product range, and opportunities to enter the international markets of Poland, the United States, and Moldova were considered.