У роботі розглядається сутність, значення та зміст маркетингової діяльності підприємства на ринку послуг; досліджено особливості маркетингових комунікації на ринку послуг ; вивчено теоретичні основи брендингу у маркетингових комунікаціях.
Проаналізовано сутність маркетингових комунікації, визначено роль та вплив брендингу на комунікативну діяльність Одеської кіностудії, зроблено аналіз маркетингових комунікації кіностудії.
Надано рекомендації щодо вдосконалення реклами у комунікативній діяльності кіностудії.
The work examines the essence, meaning and content of the enterprise's marketing activities in the service market; the peculiarities of marketing communication in the services market were investigated; the theoretical foundations of branding in marketing communications were studied.
The essence of marketing communications was analyzed, the role and impact of branding on the communication activity of the Odesa Film Studio was determined, and an analysis of the marketing communications of the film studio was made.
Recommendations are provided for improving advertising in the communication activities of the film studio.