00 DSpace/Manakin Repository

Брендинг у комунікативній діяльності на ринку послуг на прикладі Одеської кіностудії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кантипенко, А.А.
dc.date.accessioned 2023-08-22T10:39:48Z
dc.date.available 2023-08-22T10:39:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кантипенко А.А. Брендинг у комунiкативнiй дiяльностi на ринку послуг на прикладi Одеської кiностудiї: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анна Андрiївна Кантипенко; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 76 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Kantipenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядається сутність, значення та зміст маркетингової діяльності підприємства на ринку послуг; досліджено особливості маркетингових комунікації на ринку послуг ; вивчено теоретичні основи брендингу у маркетингових комунікаціях. Проаналізовано сутність маркетингових комунікації, визначено роль та вплив брендингу на комунікативну діяльність Одеської кіностудії, зроблено аналіз маркетингових комунікації кіностудії. Надано рекомендації щодо вдосконалення реклами у комунікативній діяльності кіностудії. en_US
dc.description.abstract The work examines the essence, meaning and content of the enterprise's marketing activities in the service market; the peculiarities of marketing communication in the services market were investigated; the theoretical foundations of branding in marketing communications were studied. The essence of marketing communications was analyzed, the role and impact of branding on the communication activity of the Odesa Film Studio was determined, and an analysis of the marketing communications of the film studio was made. Recommendations are provided for improving advertising in the communication activities of the film studio.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject кіностудія en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject споживачі en_US
dc.subject комунікація en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject ринок послуг en_US
dc.subject film studio en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject consumers en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject service market en_US
dc.title Брендинг у комунікативній діяльності на ринку послуг на прикладі Одеської кіностудії en_US
dc.title.alternative Branding in communication activities in the service market on the example of the Odesa film studio en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу