dc.contributor.author |
Манжос, В.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-23T09:00:08Z |
|
dc.date.available |
2023-08-23T09:00:08Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Манжос В.О. Маркетинговi комунiкацiї як чинник пiдвищення ефективностi дiяльностi некомерцiйного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Вiкторiя Олексiївна Манжос; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ, 2023. - 92 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2023Manzhos.pdf |
|
dc.description |
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій некомерційного підприємства.
Проаналізовано маркетингову діяльність та надана характеристика комплексу маркетингу комунального неприбуткового підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради.
Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингових комунікацій комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №5» Одеської міської ради та соціально ефективні фактори маркетингу зростання некомерційного підприємства. |
en_US |
dc.description.abstract |
The work deals with the theoretical aspects of marketing communications of a non-commercial enterprise.
The marketing activity is analyzed and the characteristics of the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odesa City Council are given.
Recommendations for improving marketing communications of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odesa City Council and socially effective marketing factors for the growth of the non-profit enterprise are offered. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
комунальне некомерційне підприємство |
en_US |
dc.subject |
веб-сайт |
en_US |
dc.subject |
соціальні мережі |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
marketing communications |
en_US |
dc.subject |
public non-profit enterprise |
en_US |
dc.subject |
website |
en_US |
dc.subject |
social networks |
en_US |
dc.title |
Маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективності діяльності некомерційного підприємства» |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing communications as a factor in increasing the efficiency of non-commercial enterprise |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |