DSpace Repository

Маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективності діяльності некомерційного підприємства»

Show simple item record

dc.contributor.author Манжос, В.О.
dc.date.accessioned 2023-08-23T09:00:08Z
dc.date.available 2023-08-23T09:00:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Манжос В.О. Маркетинговi комунiкацiї як чинник пiдвищення ефективностi дiяльностi некомерцiйного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Вiкторiя Олексiївна Манжос; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ, 2023. - 92 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Manzhos.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій некомерційного підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність та надана характеристика комплексу маркетингу комунального неприбуткового підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингових комунікацій комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №5» Одеської міської ради та соціально ефективні фактори маркетингу зростання некомерційного підприємства. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of marketing communications of a non-commercial enterprise. The marketing activity is analyzed and the characteristics of the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odesa City Council are given. Recommendations for improving marketing communications of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odesa City Council and socially effective marketing factors for the growth of the non-profit enterprise are offered.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject комунальне некомерційне підприємство en_US
dc.subject веб-сайт en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject public non-profit enterprise en_US
dc.subject website en_US
dc.subject social networks en_US
dc.title Маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективності діяльності некомерційного підприємства» en_US
dc.title.alternative Marketing communications as a factor in increasing the efficiency of non-commercial enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account