DSpace Repository

Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ НПК «Ірлен»)

Show simple item record

dc.contributor.author Міщенко, Д.О.
dc.date.accessioned 2023-08-25T06:57:33Z
dc.date.available 2023-08-25T06:57:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Міщенко Д.О. Удосконалення маркетингової товарної полiтики пiдприємства на прикладi ТОВ НПК "Iрлен": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Дар'я Олександрiвна Мiщенко; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 86 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Mischenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі визначені сутність та значення маркетингової товарної політики підприємства, з’ясовані особливості формування маркетингової товарної політики підприємства, досліджені шляхи удосконалення товарної політики підприємства. Проведена загальна характеристика ТОВ НПК «Ірлен» та його товарів, проаналізовані конкурентні переваги продукції ТОВ НПК «Ірлен», здійснена оцінка впливу факторів маркетингового середовища на ефективність товарної політики ТОВ НПК «Ірлен». Обґрунтована оптимізація товарного асортименту ТОВ НПК «Ірлен» за рахунок продажу інноваційних видів продукції, а також розроблені рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності товарів ТОВ НПК «Ірлен». en_US
dc.description.abstract The work defines the essence and meaning of the company's marketing product policy, elucidates the peculiarities of the formation of the company's marketing product policy, and explores ways of improving the company's product policy. The general characteristics of LLC NPK «Irlen» and its products were carried out, the competitive advantages of the products of LLC NPK «Irlen» were analyzed, the impact of the factors of the marketing environment on the effectiveness of the product policy of LLC NPC «Irlen» was evaluated. Reasonable optimization of the product range of LLC NPK «Irlen» due to the sale of innovative types of products, as well as developed recommendations for increasing the competitiveness of the products of LLC NPK «Irlen».
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject товар en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject товарний асортимент en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject удосконалення en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject product en_US
dc.subject product policy en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject product range en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject improvement en_US
dc.title Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ НПК «Ірлен») en_US
dc.title.alternative Improving the marketing product policy of the enterprise (on the example of LLC NPK«Irlen») en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account