DSpace Repository

Маркетингова товарна політика підприємства сфери послуг на прикладі ТОВ «Л-БРУКС СКС»

Show simple item record

dc.contributor.author Москвітіна, А.О.
dc.date.accessioned 2023-08-25T07:04:01Z
dc.date.available 2023-08-25T07:04:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Москвітіна А.О. Маркетингова товарна полiтика пiдприємства сфери послуг на прикладi ТОВ "Л-БРУКС СКС": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анастасiя Олексiївна Москвiтiна; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 63 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Maksimenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової товарної політики, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингової товарної політики. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингової політики та надано характеристику основних функцій та складових маркетингової товарної політики. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «Л-БРУКС СКС». Проаналізовано конкурентне середовище організації та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення маркетингової політики організації ТОВ «Л-БРУКС СКС», розраховано витрати на вдосконалення маркетингової товарної політики та економічну ефективність від запровадження пропозицій. en_US
dc.description.abstract The theoretical aspects of the formation of the marketing product policy were studied, and the main factors affecting the formation of the marketing product policy were also considered. The work characterizes the stages of marketing policy formation and provides a description of the main functions and components of marketing product policy. The economic and marketing activities of LLC "L-BROOKS SKS" were analyzed. The competitive environment of the organization was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing policy of L-BROOKS SKS LLC have been developed, the costs for improving the marketing product policy and economic efficiency from the introduction of proposals have been calculated
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова товарна політика en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject атрибути en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject асортимент en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing product policy en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject attributes en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject assortment en_US
dc.title Маркетингова товарна політика підприємства сфери послуг на прикладі ТОВ «Л-БРУКС СКС» en_US
dc.title.alternative Marketing product policy of a service sector enterprise on the example of LLC L-BROOKS SKS en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account