00 DSpace/Manakin Repository

Комунікаційна політика торгового підприємства ТОВ «ТехноЮг»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пастушенко, О.Р.
dc.date.accessioned 2023-08-25T11:02:50Z
dc.date.available 2023-08-25T11:02:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пастушенко О.Р. Комунiкацiйна полiтика торгового пiдприємства ТОВ "ТехноЮг": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Оксана Русланiвна Пастушенко; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ, 2023. - 81 c.
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Pastushenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Визначено сутність та теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики. Проаналізовано фінансову складову діяльності підприємства ТОВ «ТехноЮг». Досліджено маркетингове середовище підприємства. Розглянуто комплекс маркетингу підприємства. Зроблено аналіз конкурентоспроможності підприємства. Виявлен вплив маркетингової комунікації на збут продукції. Надано пропозиції щодо покращення комунікаційної політики ТОВ «ТехноЮг» за допомогою використання таких інструментів комунікаційної політики як: налаштування таргетованої реклами в Facebook для збільшення лідогенерації та застосування pr-заходів для приваблення клієнтів В2В сегменту, таких як участь у міжнародній виставці подарунків WORLD OF GIFTS TRADE SHOW en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical foundations and analysis of the communication policy and its improvement directions at TechnoYug LLC. The essence and theoretical foundations of marketing communication policy are defined. The financial component of TechnoYug LLC's activities is analyzed. The marketing environment of the company is investigated. The company's marketing mix is discussed. An analysis of the company's competitiveness is conducted. The impact of marketing communication on product sales is identified. Suggestions are provided to enhance the communication policy of TechnoYug LLC by utilizing communication tools such as targeted advertising on Facebook to increase lead generation and implementing PR events to attract B2B clients, such as participation in the international gift exhibition, World of Gifts Trade Show.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комунікативна політика en_US
dc.subject маркетингова комунікаційна політика en_US
dc.subject pr-заходи en_US
dc.subject таргетингова реклама en_US
dc.subject виставка en_US
dc.subject лід en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject marketing communication policy en_US
dc.subject PR events en_US
dc.subject targeted advertising en_US
dc.subject exhibition en_US
dc.subject leads en_US
dc.title Комунікаційна політика торгового підприємства ТОВ «ТехноЮг» en_US
dc.title.alternative Communication policy of the trading company "TechnoYug" LLC» en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу