DSpace Repository

Маркетинг підприємств сфери послуг на прикладі ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн»

Show simple item record

dc.contributor.author Познякова, А.С.
dc.date.accessioned 2023-08-28T07:59:51Z
dc.date.available 2023-08-28T07:59:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Познякова А.С. Маркетинг пiдприємств сфери послуг на прикладi ТОВ "Енерджи Еффiшент Констракшн": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анастасiя Сергiївна Познякова; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 86 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Pozdnyakova.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналіз маркетингу послуг, напрямки його удосконалення на ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн». Визначено сутність послуг та особливості маркетингу послуг, розглянуто складові комплексу маркетингу підприємств сфери послуг. Оцінено організаційно-економічний та фінансовий стан ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн». Проаналізовано ринок та конкурентне середовище, на якому працює підприємство. Розглянуто комплекс маркетингу підприємства. Запропоновано напрямки просування ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн» в Інтернет середовищі за допомогою SEO-оптимізації, налаштування контекстної реклами та найму власного маркетолога-аналітика, а також удосконалення товарної політики, шляхом розширення асортименту послуг en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical aspects and analysis of service marketing, directions for its improvement at Energy Efficient Construction LTD. The essence of services and the peculiarities of service marketing are defined, the components of the marketing complex of enterprises in the service sector are considered. The organizational, economic and financial condition of «Energy Efficient Construction» LTD was evaluated. The market and competitive environment in which the company operates have been analyzed. The complex of marketing of the enterprise is considered. Directions for the promotion of Energy Efficient Construction LTD in the Internet environment with the help of SEO optimization, setting up contextual advertising and hiring your own marketer-analyst, as well as improving the product policy by expanding the range of services are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетинг послуг en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject інжиніринг en_US
dc.subject Інтернет просування en_US
dc.subject SEO-оптимізація en_US
dc.subject контекстна реклама en_US
dc.subject асортимент послуг en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject service marketing en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject engineering en_US
dc.subject Internet promotion en_US
dc.subject SEO-optimization en_US
dc.subject contextual advertising en_US
dc.subject range of services en_US
dc.title Маркетинг підприємств сфери послуг на прикладі ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн» en_US
dc.title.alternative Marketing of service sector enterprises on the example of LTD «Energy Efficient Construction» en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account