00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг підприємств сфери послуг на прикладі ТОВ "Антарес-2020"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сосновська, Н.О.
dc.date.accessioned 2023-08-29T07:04:36Z
dc.date.available 2023-08-29T07:04:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сосновська Н.О. Маркетинг пiдприємств сфери послуг на прикладi ТОВ "Антарес-2020": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Надiя Олегiвна Сосновська; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 87 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Sosnovskaya.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналіз маркетингу послуг, напрямки його удосконалення на ТОВ «Антарес-2020». Визначено сутність послуг та особливості маркетингу послуг, розглянуто складові комплексу маркетингу підприємств сфери послуг. Оцінено організаційно-економічний та фінансовий стан ТОВ «Антарес-2020». Проаналізовано ринок та конкурентне середовище, на якому працює підприємство. Розглянуто комплекс маркетингу підприємства. Запропоновано напрямки просування ТОВ «Антарес-2020» в Інтернет середовищі за допомогою SEO-оптимізації, налаштування контекстної реклами та створення власного сайту, а також удосконалення товарної політики, шляхом розширення асортименту послуг. en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical aspects and analysis of service marketing and directions for its improvement at Antares-2020 LLC. The essence of services and the peculiarities of service marketing are defined, and the components of the marketing complex of enterprises in the service sector are considered. The organizational, economic, and financial condition of «Antares-2020» LLC was evaluated. The market and competitive environment in which the company operates have been analyzed. The complex of marketing of the enterprise is considered. Directions for the promotion of Antares-2020 LLC in the Internet environment with the help of SEO optimization, setting up contextual advertising, and creating of a website, as well as improving the product policy by expanding the range of services are proposed
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетинг послуг en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject інжиніринг en_US
dc.subject Інтернет просування en_US
dc.subject SEO-оптимізація en_US
dc.subject контекстна реклама en_US
dc.subject асортимент послуг en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject service marketing en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject engineering en_US
dc.subject Internet promotion en_US
dc.subject SEO-optimization en_US
dc.subject contextual advertising en_US
dc.subject range of services en_US
dc.title Маркетинг підприємств сфери послуг на прикладі ТОВ "Антарес-2020" en_US
dc.title.alternative Marketing of enterprises in the service sector on the example of "Antares-2020" LLC en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу