У роботі розглядаються теоретичні аспекти цифрового маркетингу та його інструментів, аналіз сучасного стану маркетингової діяльності та шляхи удосконалення використання digital-маркетингу на ФОП «Юренко В.В.».
Визначено сутність, особливості та розвиток цифрового маркетингу, а також огляд основних інструментів цифрового маркетингу. Розглянуто загальну характеристику діяльності цифрової-агенції «4limes». Проаналізовано використання підприємством digital-інструментів прямого маркетингу.
Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства «4limes» за допомогою редизайну логотипу, впровадження digital-інструментів прямого маркетингу та проведення онлайн-конференції в партнерстві з Бітрікс24.
The paper examines the theoretical aspects of digital marketing and its tools, the analysis of the current state of marketing activity and ways to improve the use of digital marketing at the FOP "V.V. Yurenko".
The essence, features and development of digital marketing are defined, as well as an overview of the main tools of digital marketing. The general characteristics of the activity of the digital agency "4limes" were considered. The enterprise's use of digital tools of direct marketing was analyzed.
Ways to improve the marketing activity of the "4limes" enterprise with the help of logo redesign, the introduction of digital direct marketing tools and the holding of an online conference in partnership with Bitrix24 are proposed.