00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток цифрового маркетингу підприємства «4Limes» та напрямки його удосконалення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цвинтарна, І.О.
dc.date.accessioned 2023-08-30T06:40:41Z
dc.date.available 2023-08-30T06:40:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Цвинтарна І.О. Розвиток цифрового маркетингу пiдприємства "4Limes" та напрямки його удосконалення: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Iрина Олександрiвна Цвинтарна; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ, 2023. - 70 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Cvintarna.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти цифрового маркетингу та його інструментів, аналіз сучасного стану маркетингової діяльності та шляхи удосконалення використання digital-маркетингу на ФОП «Юренко В.В.». Визначено сутність, особливості та розвиток цифрового маркетингу, а також огляд основних інструментів цифрового маркетингу. Розглянуто загальну характеристику діяльності цифрової-агенції «4limes». Проаналізовано використання підприємством digital-інструментів прямого маркетингу. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства «4limes» за допомогою редизайну логотипу, впровадження digital-інструментів прямого маркетингу та проведення онлайн-конференції в партнерстві з Бітрікс24. en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical aspects of digital marketing and its tools, the analysis of the current state of marketing activity and ways to improve the use of digital marketing at the FOP "V.V. Yurenko". The essence, features and development of digital marketing are defined, as well as an overview of the main tools of digital marketing. The general characteristics of the activity of the digital agency "4limes" were considered. The enterprise's use of digital tools of direct marketing was analyzed. Ways to improve the marketing activity of the "4limes" enterprise with the help of logo redesign, the introduction of digital direct marketing tools and the holding of an online conference in partnership with Bitrix24 are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject прямий маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject редизайн en_US
dc.subject digital-інструменти en_US
dc.subject цифрова-агенція en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject direct marketing en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject redesign en_US
dc.subject digital tools en_US
dc.subject digital agency en_US
dc.title Розвиток цифрового маркетингу підприємства «4Limes» та напрямки його удосконалення en_US
dc.title.alternative Development of digital marketing of the "4Limes" enterprise and directions for its improvement en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу