DSpace Repository

Маркетингові дослідження якості надання освітніх послуг в сфері вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Янкова, Р.Ф.
dc.date.accessioned 2023-08-30T07:37:26Z
dc.date.available 2023-08-30T07:37:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Янкова Р.Ф. Маркетинговi дослiдження якостi надання освiтнiх послуг в сферi вищої освiти: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Регiна Федорiвна Янкова; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ, 2023. - 86 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Yankova.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингових досліджень, визначено сутність маркетингових досліджень, розглянуті функції, принципи та етапи маркетингових досліджень. Проаналізовано проведення маркетингових досліджень у сфері послуг. Здійснено опис загальної характеристики ФМЕ та ОНЕУ, досліджено основні показники диинаміки та контингенту студентів ФМЕ, досліджено комплекс маркетингу та особливості маркетингового середовища. Проаналізовано рівень конкурентоспроможності університету. Запропоновано такі рекомендації: впровадження політики залучення практикуючих фахівців, створення професійних гуртків, відновлення роботи кадрового агентства та поліпшення системи Moodle. Було розраховано економічний та соціальні ефекти наведених рекомендацій en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical foundations of marketing research, defines the essence of marketing research, considers the functions, principles and stages of marketing research. Marketing research in the service sector is analyzed. A description of the general characteristics of FME and ONEU was carried out, the main indicators of the dynamics and contingent of FME students were investigated, the marketing complex and the peculiarities of the marketing environment were investigated. The level of competitiveness of the university was analyzed. The following recommendations are offered: implementation of the policy of attracting practicing specialists, creation of professional circles, resumption of work of the recruitment agency and improvement of the Moodle system. The economic and social effects of the given recommendations were calculated
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject освітні послуги en_US
dc.subject якість освіти en_US
dc.subject опитування en_US
dc.subject ОНЕУ en_US
dc.title Маркетингові дослідження якості надання освітніх послуг в сфері вищої освіти en_US
dc.title.alternative Marketing studies of the quality of the provision of educational services in the field of higher education en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account