DSpace Repository

Маркетинг некомерційної організації Департаменту культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Одеської міської ради

Show simple item record

dc.contributor.author Яцюк, М.П.
dc.date.accessioned 2023-08-30T07:47:54Z
dc.date.available 2023-08-30T07:47:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Яцюк М.П. Маркетинг некомерцiйної органiзацiї Департаменту культури, мiжнародного спiвробiтництва та європейської iнтеграцiї Одеської мiської ради: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Маргарита Павловна Яцюк; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ, 2023. - 123 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023YacukM.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти некомерційного маркетингу та його інструментів, аналіз сучасного стану маркетингової діяльності та шляхи удосконалення маркетингової діяльності Департаменту культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Одеської міської ради. Визначено сутність, особливості та розвиток некомерційного маркетингу, а також огляд основних інструментів некомерційного маркетингу. Розглянуто загальну характеристику діяльності ДКМ та ЄІ ОМР. Проаналізовано використання маркетингу на підприємстві. Запропоновані пропозиції удосконалення маркетингової діяльності підприємства ДКМ та ЄІ ОМР та проведення культурно-туристичиний західу після завершення бойових дій для приваблення інвестицій, підтримки культурного розвитку та збільшення туристичного потоку до міста en_US
dc.description.abstract The paper examines theoretical aspects of non-commercial marketing and its tools, analysis of the current state of marketing activity and ways to improve the marketing activity of the Department of Culture, International Cooperation and European Integration of the Odesa City Council. The essence, features and development of non-commercial marketing are determined, as well as an overview of the main tools of non-commercial marketing. The general characteristics of the activity of DKM and EI OMR were considered. The use of marketing at the enterprise is analyzed. Proposed proposals for improving the marketing activities of the DKM and EI OMR enterprises and holding cultural and tourist events after the end of hostilities to attract investments, support cultural development and increase the tourist flow to the city.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject некомерційний маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject Департамент en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject non-commercial marketing en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject Department en_US
dc.title Маркетинг некомерційної організації Департаменту культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Одеської міської ради en_US
dc.title.alternative Marketing of a non-profit organization of the Department of Culture, International Cooperation and European Integration of the Odesa City Council en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account