У роботі розглядаються теоретичні аспекти некомерційного маркетингу та його інструментів, аналіз сучасного стану маркетингової діяльності та шляхи удосконалення маркетингової діяльності Департаменту культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Одеської міської ради. Визначено сутність, особливості та розвиток некомерційного маркетингу, а також огляд основних інструментів некомерційного маркетингу. Розглянуто загальну характеристику діяльності ДКМ та ЄІ ОМР. Проаналізовано використання маркетингу на підприємстві.
Запропоновані пропозиції удосконалення маркетингової діяльності підприємства ДКМ та ЄІ ОМР та проведення культурно-туристичиний західу після завершення бойових дій для приваблення інвестицій, підтримки культурного розвитку та збільшення туристичного потоку до міста
The paper examines theoretical aspects of non-commercial marketing and its tools, analysis of the current state of marketing activity and ways to improve the marketing activity of the Department of Culture, International Cooperation and European Integration of the Odesa City Council. The essence, features and development of non-commercial marketing are determined, as well as an overview of the main tools of non-commercial marketing. The general characteristics of the activity of DKM and EI OMR were considered. The use of marketing at the enterprise is analyzed.
Proposed proposals for improving the marketing activities of the DKM and EI OMR enterprises and holding cultural and tourist events after the end of hostilities to attract investments, support cultural development and increase the tourist flow to the city.