Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Об’єкт дослідження – рекламна діяльність закладу ресторанного господарства.
Предметом дослідження є напрямки удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства на прикладі кафе «Верона».
Метою роботи є дослідження напрямів удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства на прикладі кафе «Верона».
У роботі дослідженно теоретичні аспекти розвитку рекламно-інформаційної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі. Аналізується стан господарської та рекламної діяльності кафе «Верона». Пропонуються та оцінюється пропозиції щодо вдосконалення рекламної діяльності закладу ресторанного господарства.
За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових рекламних технологій.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices.
The object of the research is the advertising activity of a restaurant establishment.
The subject of the research is directions for improving advertising activities in the restaurant industry using the example of the «Verona» cafe.
The purpose of the work is to research directions for improving advertising activities in the restaurant industry using the example of the Verona cafe.
Theoretical aspects of the development of advertising and information activities in the hotel and restaurant business are investigated in the work. The state of economic and advertising activity of Cafe «Verona» is analyzed. Suggestions for improving the advertising activity of the restaurant establishment are offered and evaluated.
Based on the results of the study, the feasibility of implementing the above measures is substantiated. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of modern marketing advertising technologies