00 DSpace/Manakin Repository

Напрями удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства (на прикладі кафе «Верона»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузіна, К.П.
dc.date.accessioned 2023-09-13T10:41:39Z
dc.date.available 2023-09-13T10:41:39Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кузіна К.П. Напрями удосконалення рекламної дiяльностi у закладi ресторанного господарства : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Ксенiя Петрiвна Кузiна; наук. кер. Валентина Григорiвна Захарчук . - ОНЕУ, 2023. - 69 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Kuzina.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – рекламна діяльність закладу ресторанного господарства. Предметом дослідження є напрямки удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства на прикладі кафе «Верона». Метою роботи є дослідження напрямів удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства на прикладі кафе «Верона». У роботі дослідженно теоретичні аспекти розвитку рекламно-інформаційної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі. Аналізується стан господарської та рекламної діяльності кафе «Верона». Пропонуються та оцінюється пропозиції щодо вдосконалення рекламної діяльності закладу ресторанного господарства. За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових рекламних технологій. en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The object of the research is the advertising activity of a restaurant establishment. The subject of the research is directions for improving advertising activities in the restaurant industry using the example of the «Verona» cafe. The purpose of the work is to research directions for improving advertising activities in the restaurant industry using the example of the Verona cafe. Theoretical aspects of the development of advertising and information activities in the hotel and restaurant business are investigated in the work. The state of economic and advertising activity of Cafe «Verona» is analyzed. Suggestions for improving the advertising activity of the restaurant establishment are offered and evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing the above measures is substantiated. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of modern marketing advertising technologies
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject рекламно-інформаційні заходи en_US
dc.subject готельне господарство en_US
dc.subject Інтернет-реклама en_US
dc.subject функції реклами en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject advertising and information activities en_US
dc.subject hotel management en_US
dc.subject Internet advertising en_US
dc.subject advertising functions en_US
dc.title Напрями удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства (на прикладі кафе «Верона») en_US
dc.title.alternative Directions for improving advertising in the restaurant industry (on the example of the Verona cafe) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу