Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків,
списку використаних джерел та додатків.
Об’єктом дослідження в кваліфікаційній роботі виступає процес організації
обслуговування у закладах ресторанного господарства.
Предметом дослідження є сучасний стан та напрями удосконалення
організації обслуговування в ресторані «OCA Club».
Метою роботи є дослідження теоретичних та практичних засад організації
обслуговування у закладах ресторанного господарства.
У роботі проаналізовано організацію обслуговування у закладах
ресторанного господарства з підходів теорії та практики. Були розглянуті
поняття, елементи та значення організації обслуговування в ресторанній галузі,
а також методи, що застосовуються для покращення процесу обслуговування.
Особлива увага була приділена якості обслуговування в ресторанах, аналізу
ресторану «OCA Club» і оцінці його організації обслуговування.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of
sources used and applications.
The object of research in the qualification work is the process of organising
service in restaurants.
The object of the study is the current state and directions for improving the
organisation of service in the «OCA Club» restaurant.
The purpose of the work is to study the theoretical and practical principles of
service organization in restaurant.
The work analyzes the organisation of service in restaurants from the approaches
of theory and practice. Concepts, elements and values of service organization in the
restaurant industry, as well as methods used to improve the service process, were
considered. Special attention was paid to the quality of the service restaurant, the
analysis of the «OCA Club» restaurant and the evaluation of its service organization.