DSpace Repository

Управління комунікаційною діяльністю туристичного підприємства на основі впровадження сучасних інформаційних технологій (на прикладі мережі туристичних агенцій «Поїхали з нами»)

Show simple item record

dc.contributor.author Танасій, І.М.
dc.date.accessioned 2023-09-15T11:28:00Z
dc.date.available 2023-09-15T11:28:00Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Танасій І.М. Управлiння комунiкацiйною дiяльнiстю туристичного пiдприємства на основi впровадження сучасних iнформацiйних технологiй (на прикладi мережi туристичних агенцiй "Поїхали з нами"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Iрина Михайлiвна Танасiй; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова. - ОНЕУ, 2023. - 105 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Tanasiy.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract В роботі визначено теоретичні засади управління комунікаціями туристичної компанії на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто сутність, призначення та функції інформаційно-комунікаційних технологій, а також особливості їхнього використання в сучасній індустрії туризму. Розглянуті теоретичні засади управління комунікаціями у туристичному підприємстві із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. На прикладі досвіду національних та зарубіжних туристичних компаній охарактеризований стан впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у діяльність підприємств індустрії туризму та гостинності. Надано організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ «Мережа туристичних агенцій «Поїхали з нами». Здійснено оцінку CRM-системи компанії як засобу внутрішньої та зовнішньої комунікації та ключового елементу бізнесу мережі «Поїхали з нами». Проаналізовано стан використання інструментів Інтернет-маркетингу, які існують у мережі та деяких інших інформаційно-комунікаційних технологій. На основі визначення перспективної цільової групи для ТОВ мережа туристичних агенцій «Поїхали з нами» – туристи, які подорожують світом індивідуально, розроблено анкету щодо вимог таких споживачів до інформаційно-комунікаційних технологій при організації подорожей. На основі результатів опитування обґрунтовано напрями вдосконалення використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні комунікаціями в мережі туристичних агенцій «Поїхали з нами» як суб’єкту туристичного бізнесу, що працює в умовах поглиблення глобалізації та цифровізації суспільства. en_US
dc.description.abstract Diploma thesis identifies the theoretical principles of communication management of a tourist company based on modern information and communication technologies. The essence, purpose and functions of information and communication technologies as well as the peculiarities of their using in the modern tourism industry are considered. The theoretical principles of communication management in a tourist enterprise with the use of information and communication technologies are considered. Conditions of information and communication technologies implementation in the activities of the tourism and hospitality industry enterprises is characterized on the example of the experience of national and foreign tourism companies. The organizational and economic characteristics of the activity of travel agencies network "Come with us " are provided. The company's CRM system was evaluated as a means of internal and external communication and a key element of the network business. The state of using of Internet marketing tools which exist in the network and other information and communication technologies is analyzed. Based on the definition of a perspective target group for the "Come with us" travel agency network (these are tourists who travel the world individually) a questionnaire regarding the requirements of such tourists for information and communication technologies during tips organization was developed. Based on the results of the survey there were substantiated directions for improving the use of information and communication technologies in the management of communications in the travel agencies network "Come with us" as a subject of tourism business operating in the conditions of deepening globalization and digitalization of society.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject комунікації en_US
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології en_US
dc.subject управління маркетинговими комунікаціями у туристичному підприємстві en_US
dc.subject CRM-система en_US
dc.subject Інтернет-маркетинг en_US
dc.title Управління комунікаційною діяльністю туристичного підприємства на основі впровадження сучасних інформаційних технологій (на прикладі мережі туристичних агенцій «Поїхали з нами») en_US
dc.title.alternative Management of communication activities in a tourist enterprise based on the implementation of modern information technologies (on the example of travel agencies network «Come with us») en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account