В роботі визначено теоретичні засади управління комунікаціями туристичної компанії на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто сутність, призначення та функції інформаційно-комунікаційних технологій, а також особливості їхнього використання в сучасній індустрії туризму. Розглянуті теоретичні засади управління комунікаціями у туристичному підприємстві із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. На прикладі досвіду національних та зарубіжних туристичних компаній охарактеризований стан впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у діяльність підприємств індустрії туризму та гостинності.
Надано організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ «Мережа туристичних агенцій «Поїхали з нами». Здійснено оцінку CRM-системи компанії як засобу внутрішньої та зовнішньої комунікації та ключового елементу бізнесу мережі «Поїхали з нами». Проаналізовано стан використання інструментів Інтернет-маркетингу, які існують у мережі та деяких інших інформаційно-комунікаційних технологій.
На основі визначення перспективної цільової групи для ТОВ мережа туристичних агенцій «Поїхали з нами» – туристи, які подорожують світом індивідуально, розроблено анкету щодо вимог таких споживачів до інформаційно-комунікаційних технологій при організації подорожей. На основі результатів опитування обґрунтовано напрями вдосконалення використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні комунікаціями в мережі туристичних агенцій «Поїхали з нами» як суб’єкту туристичного бізнесу, що працює в умовах поглиблення глобалізації та цифровізації суспільства.
Diploma thesis identifies the theoretical principles of communication management of a tourist company based on modern information and communication technologies. The essence, purpose and functions of information and communication technologies as well as the peculiarities of their using in the modern tourism industry are considered. The theoretical principles of communication management in a tourist enterprise with the use of information and communication technologies are considered. Conditions of information and communication technologies implementation in the activities of the tourism and hospitality industry enterprises is characterized on the example of the experience of national and foreign tourism companies.
The organizational and economic characteristics of the activity of travel agencies network "Come with us " are provided. The company's CRM system was evaluated as a means of internal and external communication and a key element of the network business. The state of using of Internet marketing tools which exist in the network and other information and communication technologies is analyzed.
Based on the definition of a perspective target group for the "Come with us" travel agency network (these are tourists who travel the world individually) a questionnaire regarding the requirements of such tourists for information and communication technologies during tips organization was developed. Based on the results of the survey there were substantiated directions for improving the use of information and communication technologies in the management of communications in the travel agencies network "Come with us" as a subject of tourism business operating in the conditions of deepening globalization and digitalization of society.