00 DSpace/Manakin Repository

Використання маркетингових досліджень в діяльності підприємств (з урахуванням ринку функціонування)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рімаренко, М.С.
dc.date.accessioned 2023-09-25T10:37:41Z
dc.date.available 2023-09-25T10:37:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Рімаренко М.С. Використання маркетингових дослiджень в дiяльностi пiдприємств (з урахуванням ринку функцiонування): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Микита Сергiйович Рiмаренко; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2023. - 84 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Rimarenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових досліджень. Визначено мету, завдання, об'єкти, основні напрямки та процес проведення маркетингових досліджень. Наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА». Проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА» та елементи комплексу маркетингу компанії. Розглянуто використання сучасних інструментів маркетингових комунікацій. Проведено маркетингове дослідження потенційних споживачів продукції у форматі он-лайн опитування з метою аналізу їх ставлення до рекламних заходів компанії. Запропоновано напрямки просування компанії на ринку косметичних засобів. Розроблено рекламну кампанію на прикладі просування сезонного продукту солнцезахистна серія ТМ L'Oreal через соціальні мережі. en_US
dc.description.abstract Theoretical aspects of marketing research are considered in the work. The purpose, tasks, objects, main directions and process of marketing research are determined. The organizational and economic characteristics of «LOREAL UKRAINE» LLC are given. The marketing environment of «LOREAL UKRAINE» LLC and elements of the company's marketing complex were analyzed. The use of modern tools of marketing communications is considered. Marketing research of potential consumers of products was conducted in the format of an online survey in order to analyze their attitude to the company's advertising activities. The directions of promotion of the company in the market of cosmetic products are proposed. An advertising campaign was developed using the example of the promotion of the seasonal product L'Oreal TM sunscreen series through social networks.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject стимулювання збуту en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject витрати en_US
dc.subject косметичні засоби en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject sales promotion en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject costs en_US
dc.subject cosmetics en_US
dc.title Використання маркетингових досліджень в діяльності підприємств (з урахуванням ринку функціонування) en_US
dc.title.alternative The use of marketing research in the activities of enterprises (taking into account the functioning of the market) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу