00 DSpace/Manakin Repository

Програма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльність

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Григорян, І.А.
dc.date.accessioned 2023-09-25T11:30:55Z
dc.date.available 2023-09-25T11:30:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Григорян І.А. Програма стимулювання збуту та пропозицiї по її втiленню в маркетингову дiяльнiсть: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Iгор Артурович Григорян; наук. кер. Олександра Вiталiївна Шеремета. - ОНЕУ , 2023. - 72 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Grigoryan.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні засади методичні та прикладні аспекти стимулювання збуту підприємствами ІТ сфери в Україні; методи стимулювання збуту та їхню інтеграцію в маркетингову діяльність сучасних підприємств, проаналізовано фінансово-господарська діяльність ТОВ «ІІА ДЖЕНЕРАЛ». Проаналізовано конкурентне середовище у сфері IT послуг та визначені внутрішні конкурентні переваги та поточний стан збутової діяльності ТОВ «ІІА ДЖЕНЕРАЛ». Запропоновано пропозиції щодо комплексного обслуговування суб’єктів підприємництва за «пакетними» пропозиціями. Розглянуті можливості використання збільшення обсягів продажу послуг. Розроблені та вдосконалені системи стимулювання збуту ТОВ «ІІА ДЖЕНЕРАЛ» en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical principles of sales promotion by IT enterprises in Ukraine; methods of sales promotion and their integration into the marketing activities of modern enterprises; analyzes the financial and economic activities of IIA GENERAL LLC. The competitive environment in the field of IT services was analyzed, the internal competitive advantages and the current state of sales activities of IIA GENERAL LLC were determined. Proposals for comprehensive services for business entities on the basis of "package" offers. The possibilities of using the increase in sales of services are considered. The systems of stimulation of sales of LLC "IIA GENERAL" are developed and improved
dc.description.abstract package
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject IT сфера en_US
dc.subject IT послуги en_US
dc.subject IT en_US
dc.subject збут en_US
dc.subject стимулювання збуту en_US
dc.subject аутсорсінг en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject пакет en_US
dc.subject IT services
dc.subject IT
dc.subject sales promotion
dc.subject outsourcing
dc.subject marketing
dc.title Програма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльність en_US
dc.title.alternative Sales promotion program and proposals for its implementation in marketing activities en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу